Březňák 11°

6,3/10
25 hodnocení
15 komentářů
přihlaš se a hodnoť  
 
 
jsem v:
komentář:
nic jsi nevybral na škále hvězdiček
nebo
Statistiky, grafy 
vzhled
6,0
60%
pitelnost
6,2
62%
vůně
4,8
48%
chuť
5,7
57%
celkový dojem
6,2
62%
pivo Březňák 11°
Pivovar: Březňák, Velké Březno
Slad: ječný
Kvašení: spodní
Druh: světlé
Skupina: ležák
Alkohol: 4,6% vol.
Stupňovitost/EPM: 11°
Zadal: Bc.
Světlý ležák zlatavé barvy s obsahem alkoholu 4,6% obj. a plnější chutí, která však pivu neubírá na pitelnosti. Příjemné chmelové aroma mu propůjčuje žatecký poloraný červeňák.
sdílej s přáteli na:

Hodnocení uživatelů

5,0
15. 8. 2024
čep "no name"
6,4
3. 11. 2023
čep "v ráji pivaře"
vzhled: 5, pitelnost: 7, vůně: 5, chuť: 7, celkový dojem: 7
Překvapení z Velkého Března dost dobré pití
5,0
11. 3. 2023
lahvové
Slušný patok
6,0
10. 6. 2022
čep "no name"
6,0
15. 9. 2021
čep "pod komínem"
5,5
12. 7. 2021
čep "pod komínem"
vzhled: 5, pitelnost: 6, vůně: 4, chuť: 6, celkový dojem: 6
Ochutnáno - Restaurace U mlsného kocoura - Havířov (2019) Ochutnáno - Restaurace U Dubu - Velké Březno (2021)
5,0
1. 1. 2020
čep "no name"
4,4
30. 12. 2018
čep "v ráji pivaře"
vzhled: 6, pitelnost: 5, vůně: 3, chuť: 4, celkový dojem: 5
Další podprůměrný kousek, který nevybočuje s produkce velkých pivovarů, vhodný maximálně na zapití oběda na výletě, ne k větší degustaci, naposledy ochutnáno 27.12.2018.
3,0
24. 6. 2018
čep "no name"
6,0
28. 4. 2018
lahvové
5,0
13. 3. 2017
lahvové
Tohle pivo opravdu potřebuje velkou reklamu a masivní propagaci, aby se prodávalo, protože svými chuťovými parametry by to zase takový obchodní trhák nebyl...
7,0
15. 2. 2017
lahvové
dobrý ležák za cenu nic moc desítky (Gambrinus)
5,0
18. 12. 2016
lahvové
7,0
6. 9. 2016
lahvové
5,3
15. 7. 2016
lahvové
vzhled: 7, pitelnost: 6, vůně: 5, chuť: 5, celkový dojem: 5
Dnes jsem narazil v marketu na lahev s V. I. Leninem a rozhodl se, že jeste jednou koupím provedu degustaci. Orgasmus chutových buněk se znovu nekonal, pivo není špatné, ale ničím mě nezaujalo. Marně jsem hledal pověstnou plnost a chutovou vyjimečnost. V něčem reklama nelhala. Výborně se hodí ke grilovačce, kdy chci něčím zapít flák masa a přitom si nepokazit chut.
9,0
10. 7. 2016
lahvové
Testoval jsem pivo v rámci projektu TRND. Jedenáctka Březňák mi zpočátku chutnala poněkud nasládle, ale po několika doušcích se projevila ležácká hořkost. Pivo je poměrně plné, nezanechává žádný nežádoucí ocásek. Dobře vychlazené dobře chutná, výborné z přímo z lahve. Pěnivost průměrná, pěna rychleji klesá. Pivo patří k lepším ležákům, není to žádné vyčpělé europivo. Doporučuji například ke kořeněným masům. Velice zajímavý poměr chuť x cena, zvláště pokud využijete některou z akcí v obchodech.
6,0
9. 7. 2016
čep "no name"
9,0
2. 7. 2016
lahvové
Taky jsem se přihlásil do projektu trnd.Byl jsem zvědavý,jaké je.Hodně mě to překvapilo.Ta jemná chuť,na konci hořká,zlatavá barva a říz…Pro mě to je pivo na všechny příležitosti.I pro ženy,těm bude určitě taky chutnat.
8,4
30. 6. 2016
lahvové
vzhled: 8, pitelnost: 9, vůně: 8, chuť: 8, celkový dojem: 9
Pivečko jemné, ale vynikající chuti, příjemné sladové vůně, lákavé čiré zlatavé barvy, velmi dobře se pije, škoda, že zatím není všude dostupné, doporučuji ochutnat, zvlášť kdo nemá rád ostrá hořká piva, tak jej toto potěší a pohladí na jazyku. Pivo je plnějšího těla, jen pěna je po chvíli trochu ridší, po nástupu plné sladové chuti je cítit jemný chmelový ocas, s dlouhým dojezdem..
8,0
28. 6. 2016
lahvové
měl jsem možnost otestovat v projektu trnd, do testování jsem ho neznal. Pivko dobré, chutná i ženám, že není tak hořké. Známí co ochutnali, tak si ho koupili znovu, i já.

Diskuze

Ať žije marketing!
30. 6. 2016 17:52:21
O Březňáku 11 si vůbec nemyslím, že to je špatné pivo, nedovolil bych si ho nazývat hnusem, nebo nějak urážet. Ale z toho, co se děje kolem, se mi chce smát. Je to dobré pivo, které nemám problém pít. Ale když vidím, jaká hysterie se strhla kolem a někteří lidé na něj pějí chválu, jako by ochutnali nějaký zázračný mok, protože dostali pár kousků zadarmo (k tomu půllitr a tácky) tak jen kroutím hlavou. Gratuluji Heinekenu, protože takovou reklamu mezi pivaři, za pár šupů, je umění udělat. Žádné drahé kampaně, pro ně jsou náklady na výrobu takového setu minimální, ale udělat "marketingový průzkum", po kterém se o Březňáku začne mluvit jako nikdy dřív, lidé o něm diskutují na netu, rozdávájí a doporučují známým... to je umění. Minulý rok Patron, teď Brezňák, jsem zvědav, co si na nás chlapci z korporátů vymyslí příště... :-)