O Březňáku 11 si vůbec nemyslím, že to je špatné pivo, nedovolil bych si ho nazývat hnusem, nebo nějak urážet. Ale z toho, co se děje kolem, se mi chce smát.
Je to dobré pivo, které nemám problém pít. Ale když vidím, jaká hysterie se strhla kolem a někteří lidé na něj pějí chválu, jako by ochutnali nějaký zázračný mok, protože dostali pár kousků zadarmo (k tomu půllitr a tácky) tak jen kroutím hlavou.
Gratuluji Heinekenu, protože takovou reklamu mezi pivaři, za pár šupů, je umění udělat. Žádné drahé kampaně, pro ně jsou náklady na výrobu takového setu minimální, ale udělat "marketingový průzkum", po kterém se o Březňáku začne mluvit jako nikdy dřív, lidé o něm diskutují na netu, rozdávájí a doporučují známým... to je umění.
Minulý rok Patron, teď Brezňák, jsem zvědav, co si na nás chlapci z korporátů vymyslí příště... :-)
30. 6. 2016 17:52:21
Mike
Reagovat