Březňák 11°

6,4/10
24 hodnocení
15 komentářů
přihlaš se a hodnoť  
 
 
jsem v:
komentář:
nic jsi nevybral na škále hvězdiček
nebo
Statistiky, grafy 
vzhled
6,0
60%
pitelnost
6,2
62%
vůně
4,8
48%
chuť
5,7
57%
celkový dojem
6,2
62%
pivo Březňák 11°
Pivovar: Březňák, Velké Březno
Slad: ječný
Kvašení: spodní
Druh: světlé
Skupina: ležák
Alkohol: 4,6% vol.
Stupňovitost/EPM: 11°
Zadal: Bc.
Světlý ležák zlatavé barvy s obsahem alkoholu 4,6% obj. a plnější chutí, která však pivu neubírá na pitelnosti. Příjemné chmelové aroma mu propůjčuje žatecký poloraný červeňák.
sdílej s přáteli na:

Hodnocení uživatelů

9,0
22. 6. 2016
lahvové
Březňák 11 jsem měl možnost ochutnat v rámci projektu na trnd.cz. Mně osobně zachutnalo. Hořkost není tak výrazná jako např. u Plzně, řekl bych, že Březňák má jemně nahořklou chuť, což mi vyhovuje, je jemné, což také vnímám jako plus. Pěna udělá pěknou, ale rychle se ztrácí. Březňák 11 je pro mne kvalitní pivo, má správný říz a chmelovou vůni.
8,0
19. 6. 2016
lahvové
Rozšíření rodiny ležáků jedenáctek z velkých pivovarů, v porovnání s jinými podobnými ležáky určitě Březňák 11 nezklamal a určitě je lepší střed, zejména pro nevtíravý pocit hořkosti po každém polknutí.
6,0
7. 5. 2016
lahvové
Uživatel Bc. Bc.
obrázek šišky chmeleobrázek šišky chmeleobrázek šišky chmele
4,3
7. 5. 2016
lahvové
vzhled: 5, pitelnost: 4, vůně: 4, chuť: 4, celkový dojem: 5
Březňák rozšířil trh pivní mapy o jedenáctku, kterou dříve neměl ve své nabídce. Většina pivařů určitě nečeká díru do světa a ta se dle očekávání nekoná. Vizuálně běžné průměrné parametry - čistě zlatavá barva, pěna vzdušnější, s většími bublinami, bílá. Chuť sice čerstvá, ale neprůrazná, bez ksichtu. Příliš nevybočuje z masové velkoprodukce. Hořkost mírně vyšší.

Diskuze

Ať žije marketing!
30. 6. 2016 17:52:21
O Březňáku 11 si vůbec nemyslím, že to je špatné pivo, nedovolil bych si ho nazývat hnusem, nebo nějak urážet. Ale z toho, co se děje kolem, se mi chce smát. Je to dobré pivo, které nemám problém pít. Ale když vidím, jaká hysterie se strhla kolem a někteří lidé na něj pějí chválu, jako by ochutnali nějaký zázračný mok, protože dostali pár kousků zadarmo (k tomu půllitr a tácky) tak jen kroutím hlavou. Gratuluji Heinekenu, protože takovou reklamu mezi pivaři, za pár šupů, je umění udělat. Žádné drahé kampaně, pro ně jsou náklady na výrobu takového setu minimální, ale udělat "marketingový průzkum", po kterém se o Březňáku začne mluvit jako nikdy dřív, lidé o něm diskutují na netu, rozdávájí a doporučují známým... to je umění. Minulý rok Patron, teď Brezňák, jsem zvědav, co si na nás chlapci z korporátů vymyslí příště... :-)