Nadační aukce “mý vymazlený Fáčko“ zavirovala internet!

region:Plzeňský kraj

Českým internetem nedávno projela virální aukce, která pobavila masy. Tato aukce nesla i jiná poslání, než že pobavila 100 tisíc lidí: zachovala cenné hodnoty pro další generace, vybrala na charitu a v neposlední řadě také zviditelnila BeerWeb.cz. O celém zvláštním prodeji je následující rozhovor se samotným prodejcem a fanouškem našich stránek, který si přál zůstat anonymní.

mý vymazlený fáčko

  google ikona
 

Jak tvoje aukce vznikla?
Normálně sem kliknul na tlačítko „zadat aukci“ a...

Tak radši jinak. Co tě motivovalo k zadání aukce?
Jo tagle? Potřál sem prodat outo a ...

Ano na aukčních portálech se buď prodává nebo nakupuje. Vysvětli nám spíše tvojí hlubší myšlenku o vzniku aukce, o její formě podání, o tvém záměru oslovit lidi.
Já tě ňák nerozumim.

Proč jsi prodal Fáčko?
Sem pod tim furt ležel, abych to udržel při životě a na silnici. Outo podle mě bylo ve výborný kondici. Před dvěma rokama mě ale kámoš mekánik řiká: „Hele, kámo, další technickou už tě neudělam ani ze známosti. Už to prostě na kontrole neuplatim“. No, tak sem Fáčko dojezdil, ale když mělo dojít na eutanázii, tak mi vjely slzy do vočí a prostě sem se šprajcnul, že ne! Zahájil sem teda výběrový řízení na novýho majitele.

Myslíš tím tu aukci?
Jo, jasně. Fáčko za ty dva roky ňák schřadlo, páč sem s nim už jenom jezdil. Pak sem teda začal hledat, kde prodam neprodejný outo. Když sem zjistil, že na tom jednom aukčním portále, (kerej prej teda nemam menovat,) se prodávala i půlka chleba, byl to cajk. Sem veděl, že tady to má šanci.

Jak vznikl ten popis prodávaného Fáčka?
Já tě nevim, co chceš vode mě slyšet. Prostě sem to ňák popsal, jak to je. Je blbý, když kupuješ zajíce v pytli. Mě doma učili pravdu.

Byla na tu aukci nějaká přímá odezva lidí?
Furt mi někdo psal! Většinou to teda byly samý lidi trpící intenkonencí. To sem teda nepochopil, proč se mě vozejvaj tydle lidi. Asi tim trpí u nás víc populace, než se zdá a potřebovali se mě svěřit nebo co. Taky si teda chválili, že byli s popisem spokojený. Tagle se má prodávat outo a ne ňáký takový to já nevim, tagle sem to koupil a moc sem se to vo to nezajímal. To si pak koupíš akurát kasičku na prachy.

Uvědomuješ si, že tvoje Fáčko se na týden stalo virální aukcí?
Co to meleš? Jakej virvál? Já tě zas ňák nerozumim.

Vymazlený Fáčko mělo po dobu trvání aukce přes 100 tisíc zobrazení.
Aha?! To je asi hodně, viďže? A jak to víš?

To se tam zobrazuje přímo v aukci počet návštěv.
Ty brďo! Kdyby mi tám každej čumil přidal kačku, moch sem starou vytáhnout na Kanáry! Kur*, tos mě rači neměl říkat, todlecto! (Velmi zesmutněl a objednává si dvojitého ruma.)

Jak tedy prodej dopadl?
Hele? Proč by nemohlo jít na BeerWeb vodegustovat třeba ruma?

Protože jsou to stránky o pivu. Prosím, vraťme se k tématu.
Sakra! Sto táců.....! Tos mě neměl řikat, todlecto.... Prodej nakonec nedopadnul! Sem si mnul ruce, páč to skončilo na ceně 3,5 tácu. To mohly bejt nejmíň dva sudy Plzeňskýho! Ten vohnout co to koupil se na mě vybodnul. Přihodil prej ze srandy. Tak sem si řek, že to zkusim jinak, že to vystavim znova a teďka hodim výtěžek na nadaci. Udělal sem z toho dobročinný účely. Znělo to vznešeně.

A jak tedy dopadl tvůj druhý pokus?
Hele, dobrý! Vopravdu to napodruhý koupil ňákej Vláďa! Prodej trval přes 1,5 hodiny a pěkně sme při prodeji pokecali u kafe. Byl z Fáčka fakt nadčenej! Lítal vokolo toho jak malej kluk. Prej ho celý znova udělá a bude s tim jezdit na srazy. Todle je prostě srdcařská záležitosť, tomu rozumí málokdo. Já to beru tak, že Vláďa zachrání jednoho z posledních bílejch jednorožců. Já bych ho musil utratit. Fáčko bude žít dál! (Je nyní tak dojatý, až mu slzí oči. Objednává dalšího dvojitého ruma).

Tak gratulujeme k úspěšnému prodeji, i když jsi to neměl vůbec jednoduché. Je vidět, že když si někdo něco hodně přeje, tak se to může vyplnit.
(Rozbrečel se nám u stolu. Nelze však poznat, zda štěstím nebo smutkem) Klucí, ty vole, to je silný, jak noha u p*dele! To sou emoce!

Jsi v pořádku? Už dobrý? A jak to tedy je s těmi penězi na charitu?
(Srovnal se až u třetího dvojitého rumu, ještě hlasitě smrká a už se po nás otáčí celá restaurace. Rozbrečel i dítě u vedlejšího stolu.) Ty lidi mi poslali bokem mimo aukci něco vokolo sedmi stovek a Fáčko se vydražilo za ňákejch dvanáct stovek. Takže to sou skoro dva litry na charitu a teď nevim, kam to teda frknu. Prochlastat to nemůžu, páč sem těm lidem slíbil charitu. Čemupa by ty lidi pak věřili, když bych ty tisíce zneužíl. Klucí, heleďte se, vy ste takový šikovný a ste na tom internetě furt. Co kdybych to fouknul vám? Ale né, že to prochlastáte!

Tak dobře! Rádi se o tvé peníze postaráme!
(Předal nám dva tisíce a rychle jsme je schovali než si to rozmyslí) Vymyslete to, esli to dáte na vopuštěný maminy nebo vopuštěný kočky. Mě to je jedno. Vy to ňák uděláte dobře.

Tak se tedy zavazujeme k tomu, že peníze věnujeme nějaké nadaci. Spolehni se ;-)
No, a je to... Život de dál.

A co budeš dělat dál?
Vožeru se.

To už jsi. A co nějaké slovo na závěr?
Důležitý prostě je, škyt! Že Fáčko žíje furt! A že sem, škyt! Vyždímal z lidí něco na charitu. Klucí, škyt! Hlavně to neprochlastejte. Krrrk!

O BeerWebákovi MK:
MK je z plzeňského kraje a je velkým fandou BeerWeb.cz. Právě proto, že je až příliš vášnivým uživatelem BW, přál si zůstat v anonymitě. Odhalením jeho identity bychom prý riskovali jeho vyloučení ze spolku anonymních alkoholiků.

Mezi jeho koníčky patří interaktivní zapichování špendlíčků do vlastní pivní mapy na BeerWeb.cz. Na mapě ČR se orientuje jen podle rozmístění pivovarů. Např. o Praze ví jen to, že je to hlavní město ČR a že tam je 19 pivovarů (okamžitě je všechny vyjmenoval). Na náš rozhovor přišel čistě oblečen ve značkovém: tričko měl od Kocoura z Varnsdorfu, kšiltovku Staropramen a ukázal nám i trenýrky Svijany.

MK byl historicky první, kdo své auto polepil samolepkou BeerWeb. Nedávno však svoje „vymazlený Fáčko“ i se samolepkou prodal v aukci na internetu. Aukce prodávaného Fáčka nakrátko zavirovala český internet a dokázala pobavit 100 tisíc lidí, což se MK dozvěděl teprve až při našem rozhovoru.
podívat se na aukci

autor: Team BeerWeb

Diskuze

RE:aukci mam i na svojem blogu:-)
25. 8. 2014 21:57:11
Tvůj příspěvek je sice na hraně pravidel, ale vycházíme z toho, že znáš autora aukce MK. Je to sympaťák. Máme ho rádi ;-)
aukci mam i na svojem blogu:-)
25. 8. 2014 21:24:56
S MK sem si dopisoval během aukce a dal sem to i na svuj blog kterej sice neni o pivu ale obsahuje samý píčovinky nic víc prostě dikobraz zdarma:-)) www.de magog.blog. cz
RE:?
25. 8. 2014 0:46:55
Ano, příspěvek na nadaci myslí team BeerWeb vážně! Už brzy vybereme konkrétní cíl dobročinného příspěvku
Nově na BeerWeb 
hodnocení: pivo
nové pivo
nový podnik: pivnice
recenze: pivo
Single hop Citra 14° ALE
Opravdu silně hořká a dost silná APA s nádechem tropického o ...
recenze: pivo
Single hop Citra 14° ALE
Velmi hořká apa, trochu vonící po lesu. Nepříliš plnou chuť ...
recenze: pivo
HELF Triglav
V chuti zpočátku spíše nasládly ležák. V závěru je znát výra ...
komentář: pivovar
anonym
hodnocení: podnik
pivotéka Muž přes palubu! Olomouc
Pivotéka s velkým výběrem všemožných lahvových piv, ale i ji ...
komentář: pivo
anonym
nový pivovar
hodnocení: podnik
Good Beer Club, Olomouc
Pěkné, "nóbl" prostředí, vynikající piva, příjemný personál. Ceny oproti konkurenci trochu vyšší.
komentář: pivo
anonym
Zubr Grand
Nemá chybu , asi proto vítězí !
novinka
Hodnocení piva v hospodách
Před letošní pivní sezónou přicházíme na BeerWeb s novinkou, ...
novinka
Chmeľ z Petrovca
Sústava Petrovec vkladá všetky sily, aby Petrovec znovu zavá ...
komentář: pivovar
Ferdinand, Benešov
Hurá mají i bezlepek.
novinka
NOVÉ Pivní styly: sklo, teplota, barva
Výklady pivních stylů jsme nově doplnili o údaje barvy piva ...
komentář: podnik
anonym
restaurace a bar Hotel Palace Cinema, Jíloviště
doporučuji tento 4* hotel, který disponuje 15 dvoulůžkovými ...